Uw winkelwagen is leeg.
Hoe kan ik bestellen?
Hoe kan ik artikelen reserveren?
Hoe weet ik dat mijn bestelling geslaagd is?
Kan ik een artikel ook cadeau geven?
Hoe werkt een kortingscode?
Hoe werken Groeipunten?
Je kunt artikelen alleen reserveren in direct overleg met onze verkoopstaf. Stuur hiervoor een e-mail of bel naar 0346-218 111
Het is niet mogelijk artikelen te reserveren door ze in de kruiwagen of op je verlanglijst te plaatsen.
Ook kun je ons een e-mail sturen om producten specifiek mee te laten nemen naar enige tuinbeurs zodat je zeker weet dat product klaar ligt.
Nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvangt je per e-mail een bericht van de bestelling. (Kijk ook in je "ongewenste mail/ spam")
Voor een bedrag van € 2,60 per product kunnen wij uw product als geschenk inpakken, tenzij anders vermeld op de bestelpagina (afhankelijk van type en grootte product).
Je kunt ook een ander verzendadres kiezen, zodat wij het cadeau rechtstreeks kunnen bezorgen. Facturen gaan per e-mail naar het e-mail adres waarmee de order wordt geplaatst. Dus ontvanger van het cadeau krijgt geen factuur.
Ook kun je ervoor kiezen om een giftcard te geven. Deze zijn verkrijgbaar vanaf €10,-. Je kunt aangeven of de waarde op 1 kaart mag staan.
Een kortingscode kun je tijdens het bestelproces toevoegen, de korting wordt dan automatisch verwerkt en het nieuwe bedrag wordt zichtbaar. Kortingscodes zijn uitsluitend online in te wisselen en hebben geen vaste waarde. Bij een annulering/retournering wordt de berekende korting in mindering gebracht. Een kortingscode geldt niet op cadeaubonnen en verzendkosten.
Je kunt Groeipunten inzetten bij elke volgende bestelling van meer dan €25 euro. Als je het besteltraject in gaat, kun je bij stap 3 van het besteltraject Groeipunten inleveren, deze zullen dan direct van je Groeipuntensaldo afgaan. Meer over groeipunten lees je hier.